TIEDOTE: Tomi Mäkelä jatkaa HJS:ssa 2022 asti

TIEDOTE

Julkaistu: Hämeenlinna 16.9.2020

Hämeenlinnan Jalkapalloseura ry.

Hämeenlinnan Jalkapalloseura ry. on jo aikaisemmin (9.5.2019) tiedottanut Tomi Mäkelän sopimuksesta seuran kanssa. HJS ja Tomi Mäkelä ovat allekirjoittaneet kesken sopimuskauden uuden kaksivuotisen sopimuksen, joka päättyy 31.10.2022.

Tomin vastuualueena on edelleen kehittää Terve Urheilija HJS:ssä! -konseptia sekä siihen kuuluvia toimintamalleja, kuten ”matalan kynnyksen fysioterapiaa”, yhtenäistää ja monipuolistaa seuran eri ikäluokkien tapoja valmistautua pallolliseen harjoitukseen (alkuverryttelyt) sekä tuoda selkeämpiä ikäluokkakohtaisia malleja säännölliseen tuki- ja liikuntaelimistön ns. suojaharjoitteluun (lihaskunto- ja voimaharjoittelu).

”Olen todella iloinen, että saimme tärkeän osa-alueen osalta lisää pitkäjänteisyyttä seuraamme. Tomi on tehnyt todella mahtavaa työtä kuluneen vuoden aikana Terve Urheilija HJS:ssä -konseptin eteen. Meillä on kuitenkin moni asia vasta kehityspolun alkupäässä, joten on ensiarvoisen tärkeää että varmistamme pitkäjänteisyyden toimintojen kehittämisessä. Vain tällä tavoin pääsemme näkemään työn tuloksen ja pystymme suuntaamaan tulevia painopisteitä oikeaan suuntaan” kommentoi HJS:n toiminnanjohtaja Tommi Laitila.

Lisätietoja:
Tommi Laitila
tommi.laitila@hjs.fi

HJS on yksi merkittävimpiä lasten liikuttajia Hämeenlinnan seudulla. Toimintaamme osallistuu vuosittain yli 1100 lasta ja nuorta. Kilpatoiminnassamme tarjoamme jalkapalloilijoille polun Suomen huipulle asti, ja harrastustoiminnassa tarjoamme mahdollisuuden nauttia jalkapallosta hyvänä harrastuksena.

Hämeenlinnan Jalkapalloseura Ry (HJS ry)

Härkätie 17, 13600 Hämeenlinna

Y-tunnus: 1582099-2